Friday 27 June 2014

Atkin's!!!!! Berdietkah kite??

As salam semua.... lama sungguh aku tak update kn... la neh dalam proses nak start berdiet. "Atkins".... Berjayakah?? Tunggu... 

hehehe mulai esok nak start berdiet... 
90kg... perghhhh berat tu.... mau dikurangkan menjadi angka 5*

kalau diizinkan Allah + ketekadan + berdisiplin... Alhamdullillah berjaya...

 Mulai esok 27/06/2014... aku akan mulakan phase 1 iaitu induction..dan atas nasihat doctor... 
Diet neh hanya boleh untuk 3 bulan shj.disebabkan diet neh ada 4 phase so aku mesti pastikan aku dah masuk phase 4 sebelum tiga bulan. 
All the best for me... So kena la aku lupakan milo panas sebagai bfast dah hello air kosong... sehari 3.6 liter air masak... 
Apa2 pon... apa yang kita buat mesti untuk kebaikan kita.. dan seperti biasa.. motto hidup aku 

::you've got one life, one chance. what you do with it, is up to you!!!!::


bubbye see u again...

No comments:

Post a Comment