Friday 7 October 2011

LU ADA DARA LU KOLOT!!!!

hari neh aku ada tgk video 2...ehm video tentang LU XDA DARA LU KOLOT!!!
aku agak ketinggalan la cz video 2 dah lama dah kuar kn...heheh sori2..abaikkan bnda tu..ada DUA (2) benda aku nk ckp tentang video neh la..  ce tekan n layan video neh...VIDEO ZASSSSS...=)
1st aku respect gla org yg bt video ne...
2nd gila punya itu pompuan yg ngaku dia x da dara..apa kau pikir kau xda dara kau hebat sangat?? setakat mcm 2 dah bt kau bangga...untuk pengetahuan anda lah cik yang cuma allah n kau je tau kau sapa...aku leh je jd mcm kau kalau aku nk tp kau 2 boleh ke jadi macam aku??3ratus juta kali kau cuba pon x leh la..cz kau 2 dah xda d*** n aku masih berd***!!!! so please la cik kak oiii jgn lah kau nk bangga2 dgn bnda yang memalukan diri kau...plus bnda 2 menampakan kau mur** n senang je nk dap***!!!!

so sila lah renungkan kepada sesiapa yang rasa dia hebat dengan benda bodoh 2 atas alasan sayang n nk hebat ok..pdahal kau cuma rosakan diri saja...silalah bertaubat sebelum terlambat....Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment